Maraton Bike

Se všemi informacemi o konání 1. ročníku cyklomaratónu v Moravské Třebové se můžete seznámit na stránkách o MoravskoTřebovském Cyklomaratónu.

Komentáře

Honza Šimon 01.06.2005, 11:04

Ahoj všichni,
nevím zda je to dojem z akce, ale mám dojem, že se z cyklomana dělá seriál pro pár vyvolených "supercyklistů".
Nemyslím si totiž, že pro běžnou rekreační cyklistiku, což podle mne kdysi cykloman byl, je nutné pořádat závody s délkou nad cca 50km.
Zařazení současného Bredy maratonu (80km s velmi náročným profilem a terénem) a nově ORI Cupu ( údajně 120 km) je podle mne ne dobrý nápad. Odradíme spousty zájemců a lidí, kteří jezdí pro radost.
Můj názor pro pořadatele: Vraťme se na zem!
Honza

Leoš König 02.06.2005, 08:36

Honzo,souhlasím s tebou,protože jdeme z extrému viz Rubena před lety na jedno kolo za 10-12 minut do závodů delších jak pět hodin.Jestli Ori-cup pojede Leopold mladší, tak do posledního kola pojede už jenom 10-15 lidí.
Ještě že se nám tři závody škrtají.
Leoš

BREDY 02.06.2005, 19:33

Zdravím všechny příznivce cyklistiky.
Po přečtení těchto prvních příspěvků jsem celkem rozpačitý.
Domnívám se, že Moravskotřebovský cyklomaraton je první závod tohoto druhu v našem městě a doufám, že ne poslední.
Snažili jsme se vytvořit trať, která bude vyhovovat jak cyklistům výkonostním, tak cyklistům hobby.Jsou k tomu vytvořené 2 okruhy ( dlouhý a krátký ). V případě okruhu krátkého je to trať nenáročná bez větších kopců a může ji absolvovat téměř každý ( včetně mé osoby ).
Co se týká okruhu delšího ( 80 km )je to okruh celkem náročný a vy( Honza i Leoš ) se nemusíte ničeho bát s vaší kondicí ( co já bych za ni dal ).
Nechtěl jsem a nechci nikoho odradit od účasti na tomto závodě.Je to inspirace do dalšího ročníku.
Jestli tomu dobře rozumím, tak by bylo ideální připravit trasu kolem 50 km s tím, že bude ještě více jezdivá ( bez větších kopců )a tím více bude závodníků.
Budu rád za každé připomínky a názory na těchto stránkách a budu se snažit vrátit na zem.

Miguel Indurain 03.06.2005, 08:24

Obe tratě me pripadat naopak velmi kratka-osobne bych uvital zavody este naročnější.jo Leošu,když pojedu já,tak Leopold mladší do tretiho kola ani nedojede.

Ryszard Szurkowski 03.06.2005, 14:39

Naše družina Polska podporuje Miguela Induraina v jeho snaze oponovat kritikům cyklomaratonských tratí a podporuje oba pořadatele v jejich záměrech. Není cesty zpátky a dnes si málokdo představí hlavní trasu cyklomaratonu pod 50km. Na to cizinu nenalákáte a předpokládám, že pořadatelé budují závod se zaměřením na mnohem šiřší okruh účastníků než jen z Moravské Třebové a okolí a jejich předpoklady potvrdí jenom počet zúčastněných cyklistů.
Věřím, že takto uvažujících lidí je více a ostatní zvu na naše krásné rovinaté tratě, které si pamatujete ze Závodu míru a které pravidelně končili napínavými hromadnými dojezdy kompletního peletonu.
Pozn. ve vašem orientačním závodě(BACH) špička najíždí tyto kilometry běžně.
Váš Ryszard.

BREDY 03.06.2005, 18:02

Díky za podporu tobě Ryszarde.Domnívám se že jsi pochopil to co budeme chtít dělat do budoucna.
Jestli budu mít dosti sil, tak tato akce se bude dále rozvíjet a doufám, že to přiláká příští rok více účastníků. kteří přijedou k nám do M.T.Je to dobrá prezentace a propagace našeho města a troufám si tvrdit, že tento seriál nemá v ČR obdobu.
Jen malá poznámka.Jména cyklistů, kteří něco dokázali v cyklistice není dobré používat jako krycí jména. Bylo by vhodné, kdyby se pisatel představil svým jménem, nebo je to problém????? Díky za pochopení.

Víťa N. 06.06.2005, 14:03

Mám taky ten dojem, že nastal čas řešit otázku, jak dál s Cyklomanem.Jsem pro , aby se zachoval počáteční duch a to je cyklistika pro všechny. Je sice pravda, že úroveň cyklistů každým rokem roste, ale chystaný maraton z toho už dost vybočuje a myslím si, že kromě pár lidí, by zbytek dojel buď na morálku nebo vůbec. Taková akce chce rozhodně náročnější přípravu a trenink a to už do té masovosti nějak moc nezapadá.Souhlasím s tím, že taková akce je pro Třebovou významná a myslím, že i potřebná, ale měla by se jet samostatně. Pak si také myslím, že by se měly stanovit pevné termíny jednotlivých akcí a každý rok je dodržovat a ne je pořád měnit.Cykloman je již dost prestižní akce na to, aby jednotlivé termíny byly dány stabilně.


Dovolím si vyjádřit svůj názor na maraton.Nejsem , nikdy jsem nebyl a celkem jistě již nikdy nebudu, žádný velký cyklista, ale jednoznačně podporuji pořadatele toho
závodu v tom duchu, v jakém je vymyšlen a pojat, tedy především významem pro Moravskou Třebovou.Taková akce v našem okolí dlouho chyběla.Snad jen několik názorů - myslím, že by neměl být problém/v dalších letech?/přidat cca dvě tři tratě k 80tce a 50tce,tedy např. 25 - 30 km pro příležitostné,téměř netrénované bikery, /rodiny s většími dětmi/ a další, cca 5-10 km pro cyklistický potěr? http://drahany.aktualne.cz/, zde by se např. dala čerpat tématika pro zmiňované, malé a menší děti. Závodů o Pohár Drahanské vrchoviny /XC závody/ se účastní velký počet dětí všeho věku, v hodně kategoriích a jsou mezi nimi jak začínající profíci, tak i velká spousta vesnických obyčejných děcek - kolařů.Máte vidět, jaké ty závody tam mají úspěch!/A jsou i pro velké cyklisty, i veterány/.Trošku jsem odskočil od maratonu, ale nějaká ta kratinká trať pro děti a mládež by možná nebyla od věci./Maštale-maraton - krásný příklad/
A když už jsem se tady tak rozepsal, což nebývá mým zvykem - bikeři - Cyklomané - JEDNA VÝZVA! Co řeknete na to, když bych se svýmu lidmi, od roku 2006, organizoval do seriálu Cykloman - závod jednotlivců na běžkách?Ideální centrum závodu na parkovišti před restaurací U tety, /myslím, že i v této rest./ a směrem
k hájence /u silnice Dětřichov - Kunčina/ jsme schopni
připravit běžecké stopy, které si, v případě příznivého počasí, nezadají s podmínkami např. v Čenkovicích.Zajímají mne Vaše názory na tento nápad.
Zdravím ze Svitav a na Třebovský maraton si už mažu pod koleny.J.Prudil

Sergej Suchoručenkov 07.06.2005, 05:21

Zdravstvujte devočki,malčiki!Mne nužno pogavarit k tˇématu.Nesouhlasím s názorem,že jednotlivé akce cyklomanu by se měly ubírat cestou rekreační cyklistiky.Kdo je zastáncem této formy,nechť se účastnuje cyklovyjížděk pořádaných KCT Slovan -odbor turistiky.Nezapomínejme na to staré známé rčení ,že kopce,jsou kořením cyklistiky!Těším se na setkání s Vámi Všemi na dalších startech seriálu. Zdraví Sergej

LAďA 08.06.2005, 08:08

pLNĚ SE ZTOTOŽňUJI S NÁZOREM hONZY NA NÁROČNOST CYKLOMANA. dO BUDOUCNA SE MŮŽE STÁT, ŽE NA START SE DOSTAVÍ MÍSTO 80 CYKLISTŮ JEN 20 ZÁVODNÍKŮ.NEVÍM, CO BUDE PRO POŘADATELE LEPŠÍ. DÁLE CHCI POŽÁDAT POŘADATELE ORIENTAČNÍHO ZÁVODU, ABY SE ZAMYSLELI NAD HODNOCENÍM TOHOTO ZÁVODU.PŘIPADÁ MI, ŽE JE TO HONBA ZA KOEFICIENTEM A NE ZA KONTROLAMI A BODY, JAK BY TO MĚLO BÝT. V TOMTO ZÁVODĚ, KDO NEMÁ ROKY A PRSA, TAK NEMÁ ŠANCI NA UMÍSTĚNÍ NA PŘEDNÍCH MÍSTECH. LAĎA

Norbert Budig 08.06.2005, 10:48

Nebojte se maratonu !
narodil jsem se 5.55hod v 5 měsíci 55roku, mám tedy 50 a 5 dnů a 50km je pro mne málo.
pojedu prvních 55km naplno, pak 5x po 5km přidám a jsem
za 5.55 hod na 555místě celkově a 55 v kategorii v cíli,
tam si v 5.55 odpoledne schutí dám 5 piv a ráno v 5.55
jsem doma.
čau Béďa

Norbert Budig 08.06.2005, 13:33

LAďO
Myslím, že s hlavou Ludi, Jardy,Honzy ....a nohama Jirky K., Oriho, Miry P...se dalo najet přes 1300 bodů
Luďku spočítejto
Nevím proč se pod svůj názor bojíte podepsat
Béda

Vladimír Dokoupil 08.06.2005, 13:43

Ahoj všichni, včetně anonymů (ale je to srabácký něco sdělit a pak se pod to ani nepodepsat vlastním jménem). Myslím si, že bychom měli být spíš hrdí na to, co se nám zde za ty tři roky povedlo a ne si stěžovat. Kdo mne zná, ten ví, že nejsem žádnej supercyklista, ale na maratónskou 50 si směle troufnu a se mnou by mohla i většina závodníků z BACHu. Vždyť téměř všichni ujeli 50 km a většina pak 70 až 90 km. A ani její náročnost není nijak zvláštní (tedy až na sjezd na hradisku). Nemůžeme přece chtít aby 80 km trať Moravskotřebovského maratónu měla náročnost jako „nedělní vyjížďka na Kokořín“.

standa dobeš 09.06.2005, 06:55

zdravím vás všechny, ty super cyklisty, kteříé se zde ani nevyjadřují, neb jejich názor by byl stejně zbytečný pro nás amatéry tak nás všechny, kteří měli po provním přečtení kilometrů asi podobný pocit, /to snad ani v terenu nejde ujet/. ale opak je pravdou, právě takové závody vám dělají jméno a věřte, že tady u nás /dělám v cyklistickém městě litomyšli/ se o maratonu mluví a ví, chystají se tam závopodníci i hobíci a prostě to do tohoto programu podle mě patří. kdo chce jezdit na výlety s rodinkou, k tomu jistě spousta příležitostí je - 11.6. cyklo maštale pořádané stratílkem /od 1 km až po 100!!/, ale nechtějte se s někým srovnávat, buďte svoji, podle mne to zatím děláte velice dobře a rád, pokud mi to čas dovoluje se závodů účastním a každý rok s sebou beru více kamarádů tak se toho nebojte dopředu, brod je daleko čus a hodně km

Keni alias Leopold mladší 09.06.2005, 17:34

Pro všechny Migueli a Indurainy nevím o čem mluvíte,ale v cyklomenu do první dvacítky není ani jeden sergej ani riszard,takže jste asi všichni mimo misu.......(škoda že na ori cup mi nezbylo místo tentokráte jsem raději dal přednost Mistrovství Evropy)......ale kdybyste měl pane Indurain nebo pane Szurkowski chuť můžeme dát vyjíždku a můžete uplatnit svá silná slova i v realitě.Těším se na setkání s vámi!!!!!!

Pavel Kršňák 10.06.2005, 11:24

Ahoj všichni!(ty ukrývající se zbabělce nezdravím!!!!)
Z vlastní praxe vím co obnáší v dnešní době organizovat něco ve volným čase a zadarmo. A že všem se zavděčit nemůžete, tak to je taky jasné a tak se nenechte odradit a vydržte-organizátoři!!!
Souhlasím však s názorem Honzy, Leoše a dalších a myslím si, že opravdu uzrál čas, kdy by nám organizátoři měli dát najevo, kterým směrem se cykloman
bude ubírat. Jestli cestou "propagace města" jak říká BREDY a nebo se bude myslet i na širokou moravskotřebovskou veřejnost a třeba i na děti a nebo se obě věci pokusíte zkloubit dohromady?????
Třeba je nazvete cykloman a supercykloman. Např: trasu cyklomana pojedou hobbíci a "bůčci" jako jsem já a bude do 50 km a tu stejnou trasu pojedou do supercyklomana ti co na to mají třeba 2x nebo 3x. Stejnou trasu říkám proto, že bych rád věděl kolik mi ti nejlepší "dají" na jeden stejný okruh a když budou okruhy tři okruhy, tak stihnu i jejich dojezd do cíle. Né všichni totiž máme tolik vůle a času na tak intenzívní trénování a nebo máme i jiné hobby. Takže špičko- trénujte, máte můj obdiv! Organizátoři- organizujte a myslete i na nás pohodlnější a vydržte a třeba formou dotazníku se zeptejte na názor. A ostatní se taky vyjádřete-organizátoři budou mít z čeho čerpat a nestyďte se za svoje jméno.

Josef Ošťádal 12.06.2005, 17:56

Zdravím všechny bikerky a bikerky,
rád bych se také k diskusi vyjádřil několika postřehy z titulu své funkce.
Myslím si, že uspořádat tento závod je vynikající nápad a plně souhlasím s názorem Pavla Brettschneidera a jiných. Město opravdu potřebuje navázat na tradici seriálů závodů horských kol z minulých let, které tím nejlepším způsobem propagovaly město. Pokud se v příštích letech tento závod stane tradicí a bude znám široko daleko, bude to jen a jen dobře.
Jinak co se týče mne, nevím jestli se budu moci zúčastnit. Jsou totiž na radnici svatby ..... A pokud se zúčastním, vůbec mi nebude vadit, když budu po 100m od hromadného startu 80m za prvními.

Josef Steklý 14.06.2005, 16:44

Ahojte.
S diskusí si počkám až po maratonu. Mne zaujal návrh Jirky Prudila na zimní závody na běžkách. Nápad se mi líbí a pokud by zájem projevila širší veřejnost, nabídl bych svému svitavskému krajanovi svou pomoc při organizaci.
Pepa ze Svitav

Honza Šimon 17.06.2005, 14:59

Ještě jednou ahoj všichni.
Omlouvám se za to, že jsem se nevyjádřil přesně.
Takže:
Samozřejmě podporuji vznik, existenci a případnou tradici chystaného maratonu a podobných akcí. Smekám před aktivitou všech, kterým se podobné akce nejen chce, ale i daří zajistit a zorganizovat. V rámci diskuse jsem jen vyjádřil svůj názor na to, že cyklomana chápu jako "masovou akci" pro všechny typy cyklistů, tedy i pro amatéry. Nejsem si jistý, zda maraton, s jeho profilem a délkou je přesně tou tratí, která podpoří účast nás amatérů a nadšenců. Chápu skutečnost, že o osudu a vývoji cyklomana musi rozhodnout především jeho pořadatelé.
Ať to dopadne jakkoli, děkuju všem zainteresovaným za nadšení a obětavost a přeju mnoho úspěchů a účastníků.
Pokud mi to dovolí zdraví a čas, rád se zúčastním na obou frontách, jako účastník i jako pořadatel.

H.

BREDY 20.06.2005, 12:43

******* UPOZORNĚNÍ *******
termín podání přihlášek na MORAVSKOTŘEBOVSKÝ CYKLOMARATON 2005 se prodlužuje do :
******* 22.6.2005 *******
bez navýšení ceny startovného ( 250,- kč ). Je možnost se přihlásit on-line na internetu www.bredy.cz, nebo přímo v prodejně BREDY SPORT nám. T.G.Masaryka 39 Mor. Třebová ( provozní doba 08.30 - 12.00, 13.00-17.00 hod.).
Jelikož účastníci CYKLOMANU mají možnost se přihlásit i v den konání závodu, tak i na maraton se budou moci přihlásit v den závodu od 07.00 hod. dne 25.6.2005 na stadionu SLOVANU. Výše startovného bude 150,- kč a bude obsahovat jen občerstvení při závodě.
Dále bude možnost se zaregistrovat dne :
******* 24.6.2005 *******
na Slovanu od 17.00 hod do 19.00 hod. ( převzetí startovních čísel atd.).
Chtěl bych vás touto cestou požádat o předání této informace všem, kteří mají ještě zájem startovat na tomto závodě.
Děkuji a zdraví vás BREDY

tel: 461 311 721 obchod
mobil: 603 502 774

Pepa Doležel 20.06.2005, 13:55

Zdravím všechny cyklisty,souhlasím s názory, že pro mnoho z vás bude maraton náročný, opravdu je. Při schvalování tohoto závodu jsme dlouho zvažovali jeho zařazení. Když už se ale takýto organizačně náročný závod pořádá,tak proč ho nepodpořit i vaší účastí. Zkuzte ho všichni, kdo jste ujeli na orienťáku kolem 70 km, začátek jeďte zvolna,nepodceňte hlavně pití a v závěru podle sil můžete ještě hodně dohánět. Takových závodů je nyní hodně a jedou ho o mnoho méně zdatní,než jste vy, kdož se zůčastňují pravidelně cyklomana. Jen se nesnažte od začátku závodit. Pro toho, kdo namá na kolo moc času, je tu 50 km, a zase opatrně v prvních dvou kopcích a pak je to už po vrstevnici. Takže v sobotu ahoj.

BREDY 20.06.2005, 18:27

Pepo, Franto - díky touto cestou za pomoc i za podporu.
Mám stejný názor na to, že trať na 50 km je náročná, ale dá se objet i pohodově a tím získat i nějaké body do seriálu CYKLOMANU.
CHTĚL BYCH VÁS JEŠTĚ JEDNOU POZVAT NA TENTO ZÁVOD-VYJÍŽĎKU, VÁS VŠECHNY Z MORAVSKÉ TŘEBOVÉ A OKOLÍ, VÁS VŠECHNY, KTEŘÍ MAJÍ RÁDI KOLO A CHTĚJÍ PODPOŘIT TUTO AKCI.

TĚŠÍM SE NA VÁS V SOBOTU NA STARTU.
******* B R E D Y *******

Norbert Budig 21.06.2005, 08:19

Pepo dobrej nápad.
Nebudeme teda od začátku závodit.pojmem to jako vyjížďku , o televizi na Hušáku si střihnem, v Křenově
poobědváme a pak ani nebudem muset dohánět , když nic nestratime. Jenom jestli nás jen nebalamutíš a pak nám frkneš už u Abneru sbalíš televizi a vyhraješ závod a mi tě budem dohánět až v pití piv v cíli.To pití opravdu nepodceníme to na nás nemáš.
Čau v sobotu Beďa

Leoš König 21.06.2005, 09:32

Televize na Hušáku bude točit,nebo to je jako vrchařská prémie.To je potřeba upřesnit.Jestli to je prémie,tak je potřeba určit taktiku.

BREDY 21.06.2005, 21:44

Samozřejmě, že je to horská prémie pro prvního závodníka, který projede na Hušáku prémií.
Bude provedena fotodokumentace, aby nebylo pochb o tom kdo to byl.
jinak bude ještě další barevná TV v tombole, ale ne od firmy TAUERELEKTRO.
Abych nezapoměl. Prvnmí cena v tombole bude zájezd na 5 dní na Silvestra 2005.
Jinak další hodnotné ceny. Těšte se.
Zdraví BREDY.
poslední poznámka.
Na Hamperku bude trochu odkloněna trasa na přejezd silnice z důvodu požadavků majitele pozemku. Nebude to nějak dramatické, ale dnes a zítra to musíme připravit a na závod to bude vyznačené páskou.Takže prosím nezkracovat si tam trať abych se nedostal do problémů.Děkuji za pochopení. BREDY

Víťa N. 22.06.2005, 09:14

Pavle, propagaci ve Třebové máte dobrou, webové stránky taky, ale zapomněli jste propagovat tu vaši akci jinde tak jsem ti ten maraton zapsal minulý týden aspoň na www.bikemaraton.cz. Chtělo to ale napsat na víc cyklistických stránek aby se o tom vědělo taky jinde než ve Třebové

BREDY 22.06.2005, 15:12

Víťo díky za prezentaci na bikemaratonu. Na všech důležitých www jsme dávali prezentaci ( odkazy ), ale ten nám unikl.
Ještě jednou díky. BREDY

Jiří Prudil Svitavy 23.06.2005, 16:20

Zdravím všechny Cyklomanky a Cyklomany.Dovolím si pár posledních postřehů před maratonem, na který se jistě všichni moc těšíme.V úterý pozdě odpoledne jsem se vydal na obhlídku trati - 80ky.Po prvních 40ti km jsem byl celkem nemile překvapen malým průměrem, podle mapy jsem jej u sebe očekával poněkud vyšší....holt první poznání Hušáku a nejen jeho, kopečků nás čeká dost, ale maraton by neměl být nenáročný, domnívám se já.Celkem slušně značená trať, pro našince úplně v pohodě, pro přespolní dvě tři nejistá místa, která by si zasloužila
více šipek nástřikem na vozovku,či fáborku pro získání jistoty, že jede dobře, snad se to eliminuje při závodě jízdou více lidí pospolu.Informace pro jezdce na trati 80 km.Po sjezdu k Mariánskému obrazu,/cca 45 km/ tak za ním,se z krátkého asfaltu odbočuje vpravo, po červené, stoupáním na hřeben.Po vyjetí tohoto stoupání je v cestě větší množství větví, neuklizených po práci lesáků, za nimi je vyvrácený strom.Asi deset metrů před touto nepříjemnou překážkou, se dá tato objet vlevo, po pěšině.Na ní bylo spousta větví a klacků, tak jsem je všechny uklidil, včetně šišek.Takže toto místo projedete téměř jako po dálnici.No a pokračování mého úterního projetí 80ky?Z Křenovské silnice jsem si telefonicky objednal od syna dovoz pití k restauraci u tety, kde jsem se asi po třech hodinách jízdy od něj dozvěděl, jaký že to jsem suchar.A věřte, že jsem byl celkem rád, že bylo k 22.hodině a já se mohl vymluvit na tmu, ukončit předčasně obhlídku trati a sjet od tunelu po staré cestě a Udánkami do M.T., kde jsem měl zaparkované auto.Z toho, co jsem projel, jsem ale nadšený, protože je trasa vymyšlena velmi dobře, vede kolem zajímavých míst,/památníky, hradiska a pod./
které nás-většinu-nebudou sice při závodě zajímat, ale celkem jistě je budem registrovat a vědět o nich.
Nedávno jsem jsem psal, že už si na sobotní maraton mažu pod koleny, po úterní ochutnávce 80ky si budu muset namazat pod koleny minimálně 2 krát.
Všechny zdraví J.P. ze Svitav

Jiří Prudil Svitavy 26.06.2005, 10:55

Tentokrát co nejstručněji - Děkuji pořadatelům, sponzorům,všem spoluzávodníkům a mému doprovodu/manželce s dcerou/ za to, že mohu napsat:
DÍKY MÁ PRVNÍ MTB OSMDESÁTKO !! J.P.

V.Němčík 27.06.2005, 14:18

Tak si myslím ,že se ten první ročník maratonu docela povedl.Organizace byla dobrá občerstvení zajištěno, počasí super a průběh celé akce hladký. Za to všem , co to měli na starosti, velký dík a hodnotím za jedna.Ovšem to co bylo po vyhlášení výsledků, kdy si pořadatel pro své VIP zabral hospodu a nás závodníky vyhodil na déšť, i když v propozicích sliboval velkou " BREDY PÁRTY" pro všechny, to už tak super nebylo a to si jedničku rozhodně nezasloužilo a udělalo to pořádný šrám na jinak vydařené akci...

BREDY 27.06.2005, 18:42

Chtěl bych touto cestou poděkovat všem co se podíleli na organizaci závodu. Františkovi Jurišovi,Pepovi Doležalovi, Honzovi Zouharovi,Bredymu ml.,děvčatům u registrace - Evě,Draze,Ivaně,Janě,Heleně,Libušce. Děvčatům na občerstvovačkách - Saše,Vlaďce Machačové,Zuzaně,Zuzce,Petře Pustinovým i rodině Kašických.

BREDY 27.06.2005, 18:42

Chtěl bych touto cestou poděkovat všem co se podíleli na organizaci závodu. Františkovi Jurišovi,Pepovi Doležalovi, Honzovi Zouharovi,Bredymu ml.,děvčatům u registrace - Evě,Draze,Ivaně,Janě,Heleně,Libušce. Děvčatům na občerstvovačkách - Saše,Vlaďce Machačové,Zuzaně,Zuzce,Petře Pustinovým i rodině Kašických.

BREDY 27.06.2005, 19:08

****** PODĚKOVÁNÍ ******

chtěl bych touto cestou poděkovat všem co se podíleli na organizaci závodu - Františkovi Jurišovi,Pepovi Doležalovi, Honzovi Zouharovi,Bredymu ml.,Pavlovi Motýlovi,vojákům z vojenské školy, děvčatům u registrace - Evě,Draze,Ivaně,Janě,Heleně,Libušce. Sedláčkům - Tomášovi a jeho ženě.Děvčatům na občerstvovačkách - Saše,Vlaďce Machačové,Zuzaně,Zuzce,Petře Pustinovým i rodině Kašických,dále zdravotníkům a Městské policii.
!!!!!!!!DĚKUJI!!!!!!!!

Dále bych chtěl poděkovat všem partnerům, kteří podpořili tento závod : Hejtman Pardubického kraje, Město Moravská Třebová, Stavby silnic a železnic,RWE Transgas,Východočeská Energetika, KÖSSO - Milan König,
MTM TOUR - MALUROVÁ,Hedva,ORCZ,AVL VRANOVÁ LHOTA,TONER,STŠ MO M.T.(VOJÁCI),JAJ HAAS,BAPA,MORAVEC PEKÁRNY, CUKRÁRNA LINDA, K PLUS BÉĎA BUDIG,ELKON,JIRKA ŠVORC,PH SERVIS, YVONNE KÖNIG.

V NEPOSLEDNÍ ŘADĚ BYCH CHTĚL PODĚKOVAT VÁM VŠEM : ZÁVODNÍKŮM, KTEŘÍ SE POSTAVILI NA TRAŤ.

BREDY 27.06.2005, 19:44

!!!!!!!!!!!reakce na příspěvek V.Němčíka!!!!!!!!!!!!!!

Závody kol pořádám již několik let. Vždy po závodě byla uspořádána zábava pro partnery, kteří se nějakým způsobem podílejí na uspořádání závodu, dále VIP hosty atd.
Letošní závod se konal na Slovanu, kde není jiný prostor, než ten v hospodě. Předpověď počasí byla bez deště a tak jsem předpokládal, že plánovaná diskotéka s ohňostrojem a tanečním vystoupením skupiny RYTMUS - BREDY PÁRTY - bude venku na place před pódiem *** PRO VŠECHNY*** účastníky maratónu a další návštěvníky. Vstup byl volný a tak se očekávala velká návštěva.
Proto se v hospodě připravoval raut pro výše uvedené hosty.V době, kdy začal déšť, jsem byl v Sušicích vracet auta a nemohl jsem vzniklou situaci řešit.Jinak bych to na místě vysvětlil a určitě bych Vás NEVYHNAL NA DÉŠŤ.
Viděl jsi sám, že bylo připravené občerstvení a nikdo neřešil otázku pro koho a proč.
To je jen na vysvětlenou. BREDY

Josef Steklý 29.06.2005, 13:18

Jak jsem slíbil, tak činím. Hodnotím po závodě a to velmi kladně. Bylo to pestré a vzrušující a náročné. Mouchy a mušky nestojí za komentář. Rád bych ještě pochválil výbornou úroveň těchto internetových stránek.
Pepa

Josef Orálek 29.06.2005, 14:22

Vážení diskutující, jako člověka, majícího vztah
ke sportu a pohybovým aktivitám vůbec, mne diskuze
na tomto místě vyprovokovala reagovat.

Vážím si především programu, který byl v rámci
akce Cykloman nabídnut. Celoroční a hlavně pestrá
nabídka akcí je tou hlavní devízou a přínosem.
Nejbližší mi tak je stanovisko Norberta Budiga.

Chtějí-li výkonnostně zdatnější měřit své síly,
nechť je měří! Všichni ostatní si mohou právě z té
pestré nabídky vybrat aktivitu úměrnou své
zdatnosti tak, jak je nabídnuto.Až někde na
38.místě by měla být lítost, že v Cyklomanu
jsou všestranější.

A ještě jedna poznámka na závěr z oblasti výchovy:

příčí se mi reakce táty a syna Konigových v této
diskuzi a vyhrožování účastníkům momentální
výkonností a úspěšností. Já jsem vždy velikost
sportovce spojoval i s jistou dávkou skromnosti.
A za pravdu mi daly i příspěvky záměrně označené
jmény velkých cyklistů. Je mnoho povolaných, málo
vyvolených!

Josef Orálek,
otec kdysi také úspěšného juniora,
učitel

Leoš König 01.07.2005, 08:43

V mém příspěvku ze dne 2.6.jsem reagoval na návrh pořadatelů Ori Cupu,že se pojede nová,delší trať ,viz propozice,na 108 km,která bude i profilově náročnější.Podle SMS z 30.5.od Dušana Orálka se pojedou 3 nová kola a do posledního okruhu budou vpuštěni pouze závodníci v limitu 30 minut za vedoucím závodníkem.Nato jsem vymodeloval scénář,který by mohl nastat při účasti syna nebo jiného cyklistu.
S posouzením výsledků z minulého ročníku a profilu tratě jsem konstatoval nikoli vyhrožoval,že do posledního kola pojede 10-15 závodníků.Nevím zda na základě mého příspěvku,ale to už je jedno,vznikly dva samostatné závody,což jenom chválím.Dokonce pořadatelé připravili Ori Cup mládeže,což by mělo být nepsanou povinností všech garantů jednotlivých závodů v seriálu.

Oba dva syny vedu jak ve sportu tak v životě v duchu fair play a proto se syn ozval na anonymi,proti kterým by měl každý bojovat,a to nejen ve sportu.Na anonymi,i když se schovávají za jména velkých cyklistů o to horší, se nesmí brát nikdy ohled a k tomu by děti měli vést ve škole i doma.
Přeji hodně sportovních zážitků v dalších závodech seriálu.




Napsat nový příspěvek

Jméno: *

E-mail:

Text příspěvku: *
* - povinný údaj
Pozn.: Pokud budete přihlášeni ke svému účtu a napíšete příspěvek, budete mít možnost si jej později opravit.